Tutaj można się dowiedzieć, jakie to projekty, co jest ich celem i na jakim są etapie. Więcej informacji, czyli szczegółowe opisy, linki do dokumentów i konsultacji, można znaleźć klikając na tytuły.
Projekt - „Praca dla każdego niepełnosprawnego" – kampania medialna
Projekt zakończony
Termin realizacji projektu: 16 czerwca 2005r. – 31 grudnia 2006r.
W ramach projektu podjęto następujące działania:
- przeprowadzono badania wśród pracodawców i pracowników otwartego rynku pracy,
- wyemitowano filmy informacyjne (spoty) emitowane cyklicznie w telewizji publicznej i komercyjnej o zasięgu krajowym i regionalnym,
- umieszczono w wybranych miastach i w promieniu 20 km od tych miast wielkoformatowe tablice ogłoszeniowe (billboard, citylight)
- wyemitowano informacje w rozgłośniach radiowych,
- zamieszczono w prasie ogólnopolskiej materiały prasowe,
- zamieszczono informacje na witrynach internetowych (brandmark, billboard),
- zrealizowanobadania opinii publicznej.
Z przeprowadzonego badania opinii publicznej wynika, że:
- z kampanią zetknęło się 96% pracodawców oraz 95% pracowników,
- trzy czwarte spośród osób z grupy docelowej, które miały kontakt z kampanią uważa, że wpłynęła ona korzystnie na zmianę postaw społecznych Polaków,
- co czwarta osoba deklaruje, że kampania zachęciła ją do bliższego zapoznania się z zagadnieniami związanymi z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych,
- większość (54%) uważa także, że kampania przekonała pracodawców, że osoby niepełnosprawne są równie wydajnymi pracownikami jak pełnosprawne,
- 63% sądzi, że po tej kampanii pracodawcy będą chętniej zatrudniać osoby niepełnosprawne.
Osoby zainteresowane pełnymi wynikami badań z przedmiotowej kampanii zapraszamy do pobraniapliku.