informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Biuro ds. Bezpieczeństwa

Biuro ds. Bezpieczeństwa realizuje zadania z zakresu ochrony informacji w tym ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz obronności.

Biuro ds. Bezpieczeństwa gwarantuje w szczególności:

  1. zapewnienie sprawnego i zgodnego z przepisami odrębnymi funkcjonowania Funduszu w zakresie:
    1. bezpieczeństwa informacji;
    2. ochrony informacji niejawnych;
    3. ochrony danych osobowych
    4. bezpieczeństwa i higieny pracy;
    5. ochrony przeciwpożarowej;
  2. nadzór nad realizacją przygotowań obronnych, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego;
  3. nadzór nad działaniami zapewniającymi ochronę tajemnicy służbowej;
  4. zapewnienie sprawnego i zgodnego z przepisami odrębnymi funkcjonowania Funduszu w zakresie zarządzania kryzysowego.

Działający w strukturze organizacyjnej Biura ds. Bezpieczeństwa: służba bezpieczeństwa i higieny pracy, inspektor ochrony danych osobowych i pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych podlegają bezpośrednio Prezesowi Zarządu, a zadania Biura ds. Bezpieczeństwa ograniczone są do zapewnienia im odpowiedniego wsparcia organizacyjnego i technicznego.

Dyrektor Biura - Karol Wiszniewski