informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Departament Wsparcia Zarządu

Departament Wsparcia Zarządu realizuje zadania z zakresu obsługi merytorycznej organów Funduszu, obsługi prawnej oraz strategii Funduszu.

Departament Wsparcia Zarządu gwarantuje w szczególności:

  1. zapewnienie sprawnej obsługi merytorycznej Rady Nadzorczej i jej Prezesa oraz Zarządu;
  2. nadzorowanie realizacji przez jednostki i komórki organizacyjne postanowień uchwał Zarządu oraz zarządzeń Prezesa Zarządu;
  3. przygotowywanie i monitorowanie realizacji strategii Funduszu oraz monitorowanie strategii funkcjonalnych;
  4. tworzenie standardów prawnych działania Funduszu (w tym opracowywanie i aktualizowanie wzorców umów, decyzji administracyjnych itp.);
  5. doradztwo prawne dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Dyrektora Generalnego oraz w sprawach bezprecedensowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Funduszu, w tym przygotowywanie ekspertyz lub opinii prawnych;
  6. zastępstwo prawne Funduszu oraz Prezesa Zarządu w postępowaniach przed sądami i innymi organami;
  7. koordynowanie prac legislacyjnych związanych z działaniami Funduszu;
  8. koordynowanie procesu udzielania informacji publicznej;
  9. rozpatrywanie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  10. opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień przedkładanych do podpisu Prezesa Zarządu.


Dyrektor Departamentu - Gabriela Błaż

tel. 22 50 55 768, 22 50 55 657